Január 13 és 14-én is több Európai felhasználó jelezte, hogy eszközei elérhetetlenek este 10 óra magasságában. Ennek oka, hogy a felhős szolgáltatásban történtek kiesések.
Az eWeLink is nyilatkozott az ügyben: már dolgoznak a hiba elhárításán, ami hátterében az áll, hogy az érintett időszakban túl sok automatizáció futott, amit a szerverek nem bírtak. A szolgáltató tájékoztatása szerint napokon belül elvégzik a szükséges bővítéseket, hogy a rendszer ismét gond nélkül tudjon üzemelni.
Az okosotthon divatos hívószó, bár itthon még kevésbé népszerű, mint tőlünk nyugatabbra vagy keletebbre. De…
Az okosotthon kialakításának egyik alaplépése, hogy felkészítjük a lakást az okoseszközök fogadására. Sokszor nem is…
Ha listát kellene írnunk arról, hogy milyen eszközöket tudunk otthon automatizálni, valószínűleg a világítás, a…
Okosotthonunk számos olyan kényelmi és biztonsági funkciót kínál, amit jó lenne “magunkkal vinni” üdüléskor, üzleti…
Szüleink, nagyszüleink biztonságát szeretnénk szavatolni, ám mégsem szeretnénk megfigyelés alatt tartani őket. A gondoskodó otthonban…